Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bon Apetit. Meer weten? Ontdek meer
Chachi
5 jun 2026 om 23:19
Moest ff wachten in de rij ook na het aanduiden maar verder prima
Daan
30 sep 2025 om 10:48
Fijne communicatie, prima pizza's, goede service.
asero
30 aug 2025 om 19:57
pizza quatro stagione 1 plakje han 1 plakje salami 4 stukjes champignon en koud .
Kendall
17 aug 2025 om 20:46
Verschrikkelijk slecht wordt nog terug gebeld om te zeggen dat er iets niet is krijg ik eindstand nog heel anders. Als je denkt hoe stom moet je zijn om een tosti te verknallen hou het lukt hun