BON APETIT

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 18 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bon Apetit. Meer weten? Ontdek meer

5 jun 2026 om 23:19 Moest ff wachten in de rij ook na het aanduiden maar verder prima
30 sep 2025 om 10:48 Fijne communicatie, prima pizza's, goede service.
30 aug 2025 om 19:57 pizza quatro stagione 1 plakje han 1 plakje salami 4 stukjes champignon en koud .
17 aug 2025 om 20:46 Verschrikkelijk slecht wordt nog terug gebeld om te zeggen dat er iets niet is krijg ik eindstand nog heel anders. Als je denkt hoe stom moet je zijn om een tosti te verknallen hou het lukt hun
9 jul 2025 om 12:17 Missing food